torsdag, mai 18, 2006

Vidundermedisin


Dei ytterst få, kan sikkert telje dykk på ei hand, som har lese noko av det eg har lirt av meg her på bloggen min, har kanskje lagt merke til at eg er svært glad i ordet berekraft. Eg meiner bestemt at det vi føretek oss her på jorda burde tåle dagslys om både 50 og 100, ja 1000 år for den del.

Det er lett å vere kynisk på nettet. Eg ser det tydeleg i det eg skriv sjølv og endå tydelegare i det eg stundom har lyst til å skrive. Men kynisme er ikkje berekraftig. Har du ein bodskap du gjerne vil formidle og kynismen tek overhand, vert det som å tenne ein lampe utan olje.Det brenn kanskje ei lita stund, men det er berre veiken som brenn.

Men no har eg funne ein vidundermedisin mot kynisme. Eg kjøpte nemleg siste plata til Bruce Springsteen her om dagen, "We shall overcome.The Seeger sessions", den første plata av the Boss eg har kjøpt sidan "Born in theUSA" kom ut og eg var på konsert saman med 30000 andre på Valle Hovin.

Plata skal nytast i store dosar og på høgt volum. Etterpå kan du lese gjennom teksten til "How can I keep from singing", eit bonusspor du finn på DVD´en. Så kan du setje deg ned og eventuellt skrive ferdig det du heldt på med. Eg tillet meg å gjengi 2. verset her.

What through the tempest loudly roars,
I hear the truth, it liveth
What through the darkness round me close,
Songs in the night it giveth
No storm can shake my inmost calm
While to that rock I'm clinging
Since love is lord of Heaven and earth
How can I keep from singing?

Ingen kommentarer: